21
Feb
08

Nuwejaar in Korea

Soos baie van julle seker weet, het die oosterse bevolking ‘n “lunar new year” ook, wat dan nou in die eerste week van Februarie val. Ek moet se, ek sien vreeslik baie uit na die paar dae van niks doen en explore…

Vir die Koreane is dit ‘n baie belangrike feestyd en almal stroom na hul ouerhuise om die tyd saam met hul families te spandeer. Wat dit alles behels weet ek nog nie, maar ek is seker ek sal vinnig uitvind en dan kan ek dit met julle deel.

Vir eers sal ek maar vertel van my eerste nuwejaar in Korea…

Dit het begin met ‘n uitgerekte rit in die rigting van Pohang, ‘n kusdorp in Homigot see die ooste van Suid-Korea. Ek het egter nie omgegee nie, want dit was ‘n fees der feeste om te beleef. Ek het moeg is Homigot aangekom en die yskoue seewind het my glad nie tuis laat voel nie. Alle idees om te gaan rondloop en verken het soos mis voor die son verdwyn!

 

 

 

Ek het myself maar tuis gemaak in my woning vir die aand en ja, die krismisbed mense glo nie aan beddens nie en om op die grond te slaap is glad nie ‘n probleem nie. Die ondervloerse verhitting maak darem op vir die harde vloer as dit so koud raak. Dit was verseker die koudste wat ek nog in my lewe gekry het. My koreaanse geselskap het egter seker gemaak dat ek warm bly met al die soju wat hulle my ingejaag het…ek sit nie gou weer my mond daaraan nie, hoor!

 

 

KlokNet voor middernag is ek daar uit om te sien hoe hulle ‘n moviese groot klok twaalfuur lui en intussen trotseer ek temperature van -14!!! Dit was absoluut die moeitewerd gewees om dit te ervaar. ‘n Groot brandstapel is ook gemaak waaraan nuwejaarswense opgehang is en dit is toe later van stapel gestuur en in vlamme na bo…die vuurwerke het die donker hemel verlig met al die kleure van die reenboog en ek kon regtig nie ophou kyk nie. Na al die verrigtinge is ek stil-stil weer terug na my huisie om nog ‘n paar ure se slaap in te kry voor die son opkom. Dit is dan nou natuurlik waaroor alles gaan. Duisende, indien nie miljoene nie, Koreane stroom elke jaar na Homigot vir die een rede: om die son te sien opkom in die nuwejaar! Almal is opgewonde, maar soos die meeste my ken is ek nie vir die oggend bedoel nie en het dit maar sukkel-sukkel gegaan om al die pad te stap tot by die see.y Weereens was dit ongelooflik koud en moes ek langer as wat ek wou in die wind staan en wag vir die son om sy verskyning te maak.

 

 

branstapel

wensboom

 

 

 

 

 

vuurwerke

 

 

 

 

 

 

In die verte hoor ek hoe hulle dromme speel en sien mense dans en met eens word alles stil en loer die sonnetjie skaam oor die horison. Uiteindelik!!! Die nuwejaar is hier en almal juig opgewonde…balonne word die lug ingestuur en musiek word gespeel, mense sing en dans asof daar nie ‘n more is nie…

 

sonsopkomsballonne

 

 

 

 

 

 

Ek beskou myself werklik as baie bevoorreg om dit te kon beleef.y Ek moet ook net by se dat die koue na my nuwejaarservaring ‘n “breeze” was.y Vreemd hoe gou mens aanpas 🙂

Lewer kommentaar

Kalender

Februarie 2008
M D W T V S S
    Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

Wie’s hier…

counter

Van waar gehasie?

Waar is wat?

Flickr Kiekies

DSCF1460

DSCF1458

Yeosu 3 Okt 253

Yeosu 3 Okt 251

More Photos

waarnatoe volgende...

  • Geen

Blog Statistieke

  • 44,299 houe
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Bladsye


