29
Feb
08

Nie langer nie (deur Klopjag)

Na aanleiding van baie se skrywery oor die onderwerp…

Ek weet ons was verkeerd

dit was op CNN, BBC en oral om op TV

die feite le nou op die tafel

kan ons asseblief aanbeweeg meneer

want ek sal nie langer jammer se nie

ek sal nie langer jammer se nie

ek sal agter in die tou staan

ons reenboog op my mou dra,

maar ek sal nie langer jammer se nie

Die feit dat ek nie altyd saamstem nie

maak my nie ‘n racist nie

so gaan soek die balk in jou eie oog

want ek sal nie langer jammer se nie

ek sal agter in die tou staan

ons reenboog op my mou dra,

maar ek sal nie langer jammer se nie

hou op geld mors op naamveranderings

daar’s mense sonder huise, kinders sonder kos

so wie is nou die sondebok

ons sal nie langer jammer se nie…

4 Responses to “Nie langer nie (deur Klopjag)”


  1. Februarie 29, 2008 om 9:36 nm

    Briljante stukkie musiek daai! en een van my gunsteling liedjies.

  2. Desember 12, 2009 om 11:55 vm

    I highly enjoyed reading your post, keep on writing such interesting articles!!


Lewer kommentaar

Kalender

Februarie 2008
M D W T V S S
    Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

Wie’s hier…

counter

Van waar gehasie?

Waar is wat?

Flickr Kiekies

waarnatoe volgende...

  • Geen

Blog Statistieke

  • 44,533 houe
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Bladsye


