23
Apr
08

Die GROOT griep…

birdflu

 

Soos my luck mos nou is, sal ek siek word en terselfdertyd sal daar mos die een of ander voelgriep uitbraak wees. En nie waar nie, in my provinsie!!! Hulle reken dis alles onder beheer, maar mense as julle voel soos ek voel sal julle ook begin wonder! As die blerrie dokter net nie so geheimsinnig was oor die diagnose en medikasie nie, sou ek ook beter gevoel het. Ek word nie sommer siek nie en griep is ook nie iets wat sommer verby my immuunstelsel kom nie, maar die keer het hy vir my in ‘n wurggreep! Twee dae in die bed en vandag moes ek die “liewe” kleuters gaan face, want hier het mens net 2 dae siekverlof!!! I’ve used up all my sick days. Next time I’m calling in dead!!!

My boude is blou gespuit en die verpleegster skud net haar kop en glimlag skeef! Bly sy vind dit so ammusant… Al waarvoor ek seker kan hoop is dat ‘n paar van daardie geel mannetjies wat my so pla voelgriep kry!

Daar is ‘n paar siele wat bekommerd is oor die virus wat so vinnig muteer en hulle is veral bang dat dit later selfs van mens tot mens oorgedra kan word. Al wat ek weet is dat ek vir ‘n rukkie nie kiepies of hul aborsies gaan eet nie!

12 Responses to “Die GROOT griep…”


  1. April 23, 2008 om 9:15 nm

    Whahaha – Skies jy’s siek en skies ek lag, maar dis eintlik vreeslik snaaks. Weet jy wat haaaaaat ek van inspuitings, as hulle vir jou sê: Maar ek voel dan niks! Dit maak my bef… Ek sal net daar omdraai en daai nursie m..r dat sy vir haar tanne lag.
    Hoop jy word gou gesond! 😉

  2. April 23, 2008 om 9:37 nm

    Dis fine, lag maar…jou beurt sal kom! Die SA winter is daar…Boo-ha-ha!!! (grappie)
    Die inspuitings is darem nie seer nie, maar as dit net wou werk!

  3. April 23, 2008 om 9:55 nm

    Ag nee kaalvoet nou nog griep ook, eers is dit die mannetjies nou die voël griep, dis nou tyd om huis toe te kom, wraggies so kan dit nie meer aanhou nie! Kan ons nie dalk vir jou medisyne stuur nie!! Geen mens kan mos die lyding deurgaan nie? 🙂 Hoop jy voel gou beter!

  4. April 23, 2008 om 10:21 nm

    Ek dink nou net, miskien word hulle aange’steek’ met ‘voël’griep …..

  5. April 23, 2008 om 10:22 nm

    Delete asb die vorige comment, dis nou commen…. skies

  6. April 23, 2008 om 10:23 nm

    Siestog Kaalvoet. Siek in die vreemde, jy verlang seker vreeslik huistoe! Sterkte met die sn… fabriek (hoop jyt baie tissues) en die inspuitings!

  7. April 23, 2008 om 11:13 nm

    Sterkte daai kant! Die griep loop op die oomblik die hele Korea vol, maar gelukkig nie die voel-varieteit nie. Maar dit is een of ander obskure, vuilgemuteerde en gewetenlose virus wat my ook om die strot beet het. Ek dink jy moet rooiwyn drink – dis wat ek gaan doen om hierdie virus-gevreet ‘n oorveeg te gee!

  8. April 23, 2008 om 11:45 nm

    Wha-ha-ha @ Pikkelik! Ek sal dit g’n delete nie, dis priceless!
    Von: Dankie! Ek verlang net na ons medisyne, want hier weet ek nie wat ek drink nie en dit werk ook nie so lekker nie.
    Boer: Ek is met jou op daai rooiwyn-drink-aksie! Ek wag net vir Vrydag 😆

  9. April 23, 2008 om 11:57 nm

    @ Pikkie whaahaaha dis omdat sy moeg is vandag, daar is geen keer aan haar nie!! 🙂

  10. April 24, 2008 om 12:12 vm

    Sterkte. So snot storie is nie lekker nie.

  11. April 24, 2008 om 5:28 nm

    Ag shame, sterkte jong! Ek dink jy moet beslis bietjie rooiwyn inkry… of nog beter, Takiela! G’n kiem kan DIT oorleef nie! 😉

  12. April 24, 2008 om 6:33 nm

    Ek sal maar settle vir die rooiwyn, want ek gaan nie 50 000 won (+/- R400) vir ‘n bottel tequila betaal nie, al is ek hoe lus daarvoor. Met ‘n ou suurlemoentjie en sout *sug* Moet se ek voel darem vandag beter na gister se inspuiting en more gaan ek “jew” (zoo) toe saam met die kids, so ek moet net reg wees!


Lewer kommentaar

Kalender

April 2008
M D W T V S S
« Mar   Mei »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Wie’s hier…

counter

Van waar gehasie?

Waar is wat?

Flickr Kiekies

waarnatoe volgende...

  • Geen

Blog Statistieke

  • 44,400 houe
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Bladsye


