24
Apr
08

Lost in translation en ander snaaksighede… (1)

Ek deel graag met julle net ‘n paar van die snaakse goed wat ek kon bymekaar maak. Ek het ongelukkig nie al die foto’s self geneem nie, maar mens raak ook so gou gewoond aan die Koreane se manier van skryf en praat dat mens dit soms miskyk.

 

 

24hours

bikini univ

Links: En ek dog daar’s net 24 uur in ‘n dag…

Regs:So, hoeveel manne skryf elke jaar hier in???

 

 

 

 

bbq

Bo: Hou dit maar hoor, julle ken tog nie van braai nie!

 

 

 

cock restaurant (Gwangju)

Downtown mission(22Mrt) 100

Ek wonder oor die sportwinkel en restaurant, want hulle is nie baie ver van mekaar af hier in downtown…

 

 

dart club

Koreane het ‘n ding met hoenders.

 

Die foto hieronder is die naam van ‘n “fashion label” hier in Korea en dit sal net snaaks wees as jy Afrikaans verstaan.

 

 

Downtown mission(22Mrt) 097

Ag, nou praat jy sommer kai-aak man!!!

 

 

fire escape

Links: Hul idee van ‘n grap by ‘n brandtrap freshness seafood

Regs: Verskil die graad van varsheid???

 

 

 

 

 

gwangju(new year) 019

gwangju(new year)Patrick 342

Links: ‘n Bekende naam in Korea. Daar is ook ‘n Kolon hotel…ek belowe vir julle!

Regs: ‘n Klerewinkel…enough said about their line of clothes…

 

 

 

 

handicap mall

nude sales

 

Is dit nou soos in gholf of moet jy rerig ‘n handicap he??? Wonder of die nude sales enige verband hou met die handicap mall…

 

 

 

 

love sale

lovely

 

 

En ek dog mens kan nie liefde koop nie!

 

 

 

 

 

motion

 

 

 

pharmacist toast

toasttestes

 

Pharmacist, toast and testes…mis ek iets???

 

 

 

 

 

 

slipperily

 

Ek het nog ‘n hele paar van hierdie tipe goeters, maar sal dit later hier op my blog sit…so ek reken hierdie is dan deel 1 of so iets.

13 Responses to “Lost in translation en ander snaaksighede… (1)”


  1. April 24, 2008 om 10:25 nm

    Kaalvoet, dis nou regtig hilarious! Ek sien ook baie sulke gevalle van “Konglish”, maar doen nie altyd die moeite om dit af te neem nie – bly jy het!

  2. April 25, 2008 om 12:49 vm

    Kaalvoet, jy bring Korea tot in my kantoor! Ek het dit baie geniet! 😆

  3. April 25, 2008 om 12:50 vm

    😯 Dis bleddie skreeusnaaks! Whahahahahahaha *stop vir asem* whahahahahahaha….. 😆

  4. 5 Zee
    April 25, 2008 om 3:58 nm

    Kaalvoetkind, dit was nou baie snaaks. Dankie soos Wipneus sê, Korea in onse kantore!

  5. April 25, 2008 om 4:25 nm

    Ek is bly ek kon dit met julle deel…daar sal binnekort nog wees, sodra ek al my foto’s uitgesorteer het 🙄

  6. April 25, 2008 om 11:06 nm

    Prof. KK van die Bikini Universiteit het gesê……niemand sal dit glo nie.

    Die varsheid van die seekos….moenie daar eet nie.

    Kai-aak-snaaks

  7. April 28, 2008 om 6:35 nm

    Ek sal permanent besig wees om te lag! Al wat ons hier het is die Kâk Hotel. (En dis die duurste een in die stad!)

  8. April 29, 2008 om 12:14 vm

    Iets gee my die idee dit kan nogals pret raak om daar te swot….

  9. April 29, 2008 om 10:40 vm

    Ja, Jasper…en ek wonder wat die praktiese en teorie eksamens sal behels? 😉

  10. April 29, 2008 om 3:45 nm

    Dit is so stunning. Ek sal ‘n ball he om al die dinge deur te kyk. Dankie vir die moeite – en die smile!

  11. April 29, 2008 om 3:54 nm

    Whahaha! Thanx vir jou moeite. Ek sal niks kan koop in daai plek nie, ek sal permanent aan die giggel wees! 😆

  12. April 29, 2008 om 3:59 nm

    Ek geniet my gate uit en ek loop permanent en lag! Ek wag net vir die dag wat die witjasse my kom oplaai 😉 Daar sal binnekort nog so post wees…


Lewer kommentaar

Kalender

April 2008
M D W T V S S
« Mar   Mei »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Wie’s hier…

counter

Van waar gehasie?

Waar is wat?

Flickr Kiekies

DSCF1460

DSCF1458

Yeosu 3 Okt 253

Yeosu 3 Okt 251

More Photos

waarnatoe volgende...

  • Geen

Blog Statistieke

  • 44,299 houe
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Bladsye


