30
Apr
08

Dit spuit my…

 

 

 

Dit “spuit” my om te se dat ek al vir my freakin’ 5e inspuiting gegaan het in die laaste week en ‘n half!!! My boude kan nie meer nie en ek wil ook nie meer nie! Die eerste lot was vir die griep en dit het gewerk. Die res was vir die migraine waarmee ek van Maandagoggend 3am mee sit! Niks wat die blerrie skrefies vir my gee werk vir die pyn nie en die gewone medikasie wil ook nie meer werk nie.

Dit voel of iemand my oog met ‘n chopstick probeer uithaal en in die proses sommeer my harsings ook bietjie deurmekaar krap. (So asof die persoon ook nie lekker met die goed kan werk nie en vir die eerste keer rys daarmee probeer eet) Ek het ‘n hoe pyndrempel oor die algemeen, maar hierdie is wragtig nie meer snaaks nie. As jy my nou moerig wil sien dan moet ek mos nou ‘n kopseer he, ‘n gat vol bloukolle (en dit verniet), koreaanse brode wat nie hul toets kon skryf nie, want hulle kan nie flippen lees of verstaan nie en ‘n klomp verpleegsters wat vir my lag oor hulle my weer moet inspuit!!!

Ek voel soos ‘n pincushion!

pincushion flower

Nee, nie die blomsoort nie (if only) !!! Ek dink ook nie die medikasie hier is so sterk nie, omdat die mensies so klein is. Die blerrie goed werk net eenvoudig nie en die ontvangsdames by die hospitaal ken my al op die naam en vra nie eers meer my mediesefondskaart nie…

Ek was die afgelope ruk meer by die dokter as die afgelope 5jaar en nie oor ek dodelik siek was nie, maar omdat ek nie myself d.m.v. ‘n apteek kan regdokter nie. En dan natuurlik omdat hulle jou net 2 of 3 dae se meds op ‘n slag gee sodat jy MOET teruggaan dat hulle jou opcheck!

 

accupunctureWel, as alles goedgaan dan gaan ek nou behoorlik die dam onder die goue gans uitruk en die naweek gaan vir akkupunktuur! As hulle my dan nou so vol naalde wil steek, sal ek hulle wys…ek is nie bang nie en op die stadium is ek so blerrie desperaat dat ek sal betaal dat iemand my vol spelde steek! Ek hoop dit werk! (As ek die vorige sin weer lees klink dit bietjie snaaks 😉 )

 

 

 

Hierdie ou het my SO aan myself laat dink…

jkon587l

14 Responses to “Dit spuit my…”


  1. April 30, 2008 om 6:52 nm

    Ek hoop jou naaldwerk. Hiehiehie. (As ek eers vir my eie flou grappies begin lag kort ek miskien ook ‘n inspuiting!) Hoop jy voel gou beter!

  2. April 30, 2008 om 6:59 nm

    Jou arme ding! Ek het nogal simpatie met jou, daar is niks so aaklig soos ‘n migraine nie. Hoop die naweek se stekies doen die ding! 😉

  3. April 30, 2008 om 7:09 nm

    Hiehie Jane…ek lag ALTYD vir my eie grappies en hulle is glad nie snaaks nie! Dis dalk hoekom ek nou so baie inspuitings moet kry!
    Dankie Dellie en ja, ek hoop ook die stekies werk 😯

  4. April 30, 2008 om 9:07 nm

    Kaalvoet ek lag (saggies), jy beskryf jou seer vol humor! Ons sien amper nie eers die erge pyn raak, waarin jy verkeer nie 😉 Ek hoop jy word gou beter, so hoofpyn is ‘n narigheid! 🙂

  5. April 30, 2008 om 9:18 nm

    Jy mag maar hardop lag Wip! Ek gaan wragtig nie kwaad wees nie! Ek het laaaaank terug geleer dis baie beter om te lag as om te huil en te bitch en moan. Ek probeer maar die humor uit alles haal al is dit hoe sleg. Ag, eintlik is ek maar ‘n nar 😆

  6. April 30, 2008 om 10:37 nm

    Sterkte!!!!!

    NS: Die naaldstekery klink vir my na die regte idee!

  7. April 30, 2008 om 10:45 nm

    O, ja! Ek wou nog se: ek dink nie jy drink NAASTENBY genoeg rooiwyn nie!

  8. April 30, 2008 om 10:54 nm

    Boer, vertel my iets wat ek nie weet nie!!!! Ek is net bang as ek alleen begin drink aan al die rooiwyn hou ek nie op nie 👿

  9. Mei 1, 2008 om 6:06 nm

    Hallo daar, hoekom vra jy hulle nie om sommer so ‘n mooi outydse kerspitwerkie op jou hmmm.. boude te doen nie. Terwyl hulle nou so steek, kan hulle mos nou net so wel ietsie goeds daarvan maak!!!!! 😉

  10. Mei 1, 2008 om 6:18 nm

    Uhmmm…weet jy…NEE!!! Dis ok, ek sal pass op die geleentheid en buitendien kan ek nie in koreaans kommunikeer nie 😉

  11. Mei 1, 2008 om 6:30 nm

    Liewers op ‘n speld loop sit voor ek ‘n naald in die bas vat in Korea
    Jyt guts!!

  12. Mei 1, 2008 om 6:39 nm

    Desperate times Jas, desperate times…Ek is mos nie ‘n sissie nie 😉 Ek weet ook nie of dit altyd net guts is of bloot stupidgeit nie 😆

  13. Mei 5, 2008 om 1:18 vm

    Voel jy al beter Kaalvoet?

  14. Mei 5, 2008 om 9:14 nm

    NEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😦


Lewer kommentaar

Kalender

April 2008
M D W T V S S
« Mar   Mei »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Wie’s hier…

counter

Van waar gehasie?

Waar is wat?

Flickr Kiekies

waarnatoe volgende...

  • Geen

Blog Statistieke

  • 44,415 houe
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Bladsye


