06
Aug
08

die legkaartstukke

Rene het my getag

mosaic5606638

Die foto’s in die mosaiek is antwoorde op die volgende vrae:

Wat is jou naam?

Wat is jou gunsteling kos?

Watter hoërskool het jy bygewoon?

Wat is jou gunsteling kleur?

Watter vermaaklikheid ster is jou gunsteling?

Jou gunsteling drankie?

Jou droom vakansie?

Gunsteling nagereg?

Wat wil jy wees wanneer jy groot is?

Wat in die lewe het vir jou die meeste waarde?

Een woord om jouself te beskryf?

Jou blog/flickr/chat naam?

1. My geheim, 2. Cajun Chicken Salad on Onion Bagel, 3. Sunset Farm (Vertorama), 4. Turquiose water on Koh Nang Yuan, 5. Jason Statham, 6. Pouring red wine 2, 7. Community in Santorini, 8. one scoop or two?, 9. Sherlock Holmes, 10. blessing of nature, 11. Positive Energy, 12. (1) Thank goodness it rained!

Volgende tag ek vir Mocka Java

21 Responses to “die legkaartstukke”


  1. Augustus 7, 2008 om 12:35 vm

    Hou baie van jou gunsteling kos en van jou gunsteling drankie. “Postive energy” – I like! Ek lei ook af jy hou van macho-gespierde mans met blokkies op die maag???

    NS: Wat doen jy volgende naweek…?

  2. 2 alta
    Augustus 7, 2008 om 8:39 vm

    Bwaahahaha Boer!!

  3. Augustus 7, 2008 om 12:24 nm

    Bly jy hou daarvan Boer en mooi was nog nooit lelik nie! Ek verkies egter nie die macho dudes nie, want ek is nie een om aldag en heeldag ‘n man se ego te streel nie en dis tog so waarvan hulle hou. It’s the inside that counts for me en daarmee se ek nie jy kan ‘n maag he wat op jou kniee hang nie!

    Volgende naweek??? Dis mos langnaweek? Het gedink ek sal see toe gaan, maar niks is definitief nie, hoekom???

  4. 4 demoerin
    Augustus 7, 2008 om 3:39 nm

    😆 , gedink jou naam is dalk Nina?

  5. 5 reisiger
    Augustus 7, 2008 om 5:27 nm

    Daai slaai lyk njammies!! Turkoois seewater is beautiful!! Hehehe… kombinasie 4,5 en 6 is ‘n hot kombinasie!! 😉

  6. Augustus 7, 2008 om 7:24 nm

    Hier kom ‘n ding, yes Bib ek sien jy het die lig gesien!! Kom nou Kaalvoet, los die see!! 😛
    Hoe lekker lyk die rooiwyn 😉

  7. Augustus 7, 2008 om 9:45 nm

    Sorry, Demoerin…jy’s way out verkeerd 😉
    Ek stem Reisiger
    Wip, ek se mos niks is definitief nie en Bib sal baie nice moet wees as ek die see moet verruil…Hy kan altyd saamkom en sorg vir die wyn 😉
    Thanx Boends

  8. Augustus 8, 2008 om 12:01 vm

    Kom ons sien wat gebeur volgende naweek…. 8)

  9. 10 Mefri
    Augustus 8, 2008 om 1:11 vm

    Wat is jou naam; dit klink vir my na pure skattebol! Hierdie legkaartstukke is beslis vir my die mooiste.

  10. Augustus 8, 2008 om 3:59 vm

    Eish…al hierdie sexual tension… 😆

    Pragtige legkaart Kaalvoet. Wat is dit met ons girls en roomys?!

  11. Augustus 8, 2008 om 9:59 vm

    Ons sal maar moet wag en sien Boer… 😉

    Whaha @ Roer! Ek weet nie jong, maar Korea het verseker van die lekkerste roomys wat ek al ooit ge-eet het. Ek kan nie verby ‘n Baskin Robins loop sonder om roomys te koop nie. Veral nie nou met die somer nie!

    Dankie Mefri!

  12. 13 demoerin
    Augustus 8, 2008 om 2:30 nm

    😆 Jy kannie ‘n girl met sulke deurmekaar hare daar sit, en nie Nina wees nie?

  13. Augustus 8, 2008 om 3:05 nm

    KaalvoetinireenBoer. Klink vir my na ‘n goeie combo… 😈

  14. Augustus 8, 2008 om 6:31 nm

    Se wie Demoerin??? My hare is dalk nie deesdae meer so deurmekaar nie, maar o wee, die verstandjie… 😆

    Whahaha Jane! ‘n Boer het mos altyd reen nodig!!! 😉

  15. Augustus 8, 2008 om 11:43 nm

    Kyk ek het geweet hier gaan kos wees, ek het net gedink dit sal meer “rou” wees 😉

  16. Augustus 10, 2008 om 6:48 nm

    Kos, wyn, die see, romanse…. Ek dink ek gaan ‘n boek skryf! 😈

  17. Augustus 10, 2008 om 6:49 nm

    Wag!!!!!!!!! Daar is nog ‘n krulhaardogtertjie ook!!!! Njammies – ‘n boek is die inding!

  18. Augustus 11, 2008 om 12:37 nm

    Romanse Pikkie??? Jy het my verloor!
    Lekker skryf aan daai boek hoor 😉

  19. 20 Sonia
    Augustus 11, 2008 om 5:55 nm

    Ek kan nie vir jou beskryf watse vreugde ek daaruit put om jou blog te lees nie, en al die foto’s – jy is ‘n baie goeie fotograaf!
    Die foto van die magrietjies het my vreemd ontroer – moeilik om te verduidelik – mens het mos simpel prentjies in jou kop van hoe ander lande lyk, en omdat ek nog nooit foto’s van die natuur in Korea gesien het nie, was die ongereptheid daarvan werklik onverwags. Die foto van die hande uit die see, en jou inskrywing daarby is wonderlik.
    Baie, baie dankie vir die leesplesier.
    Mooiloop.

  20. Augustus 11, 2008 om 6:05 nm

    Dis ‘n plesier en dankie vir die kompliment op die foto’s! Ek mik en druk maar…niks fensie truuks nie! As jy nog foto’s van Korea wil sien gaan kyk op my fotoblog “kaalvoetkiekies”

    Ek verstaan wat jy bedoel met die magrietjies! Dit is absoluut my gunsteling blom. So eenvoudig, maat beeldskoon!


Lewer kommentaar

Kalender

Augustus 2008
M D W T V S S
« Jul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Wie’s hier…

counter

Van waar gehasie?

Waar is wat?

Waarvan julle hou

Flickr Kiekies

waarnatoe volgende...

  • Geen

Blog Statistieke

  • 44,631 houe
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Bladsye


