23
Apr
09

Goryeong en sy eindelose grafheuwels

 

Ek het weer die voorreg gehad om hierdie besonderse dorpie met sy ryk geskiedenis te besoek. Al was dit net om dieselfde paadjie te stap en om ‘n vriend bekend te stel aan die plek se storie.

Boer het lank terug hier oor Goryeong se geskiedenis geskryf, so ek gaan nie herhaal wat hy gese het nie. Julle moet maar daar gaan lees as julle meer wil weet 😉

Ek wil eintlik net vir julle wys hoe drasties die landskap verskil tussen mid-somer en lente. Ek het laasnaweek min of meer dieselfde foto’s geneem as met my vorige besoek in die somer. Ek plaas die somer foto’s links en die lente foto’s regs.

 

 

 

DSCF6306

DSCF2626

‘n Replika van graf 44, wat die eerste graf was wat bewyse gelewer het dat diensknegte lewendig saam met hul konings begrawe is

 

 

 

 

 

 

DSCF6374

DSCF2625

Trappies na ‘n reeks grafte

 

 

 

 

 

 

 

DSCF6406

DSCF2662

Hier kan mens in die verte die grafte van bg. foto’s dien

 

 

 

 

 

 

 

DSCF6397

DSCF2652

‘n Voetpad na bo (links) en as mens terugkyk (regs)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSCF6418

DSCF2664

‘n Vallei aan die oorkant met ‘n kronkelpad na tradisionele huisies

 

 

 

 

 

 

 

DSCF6421

DSCF2657

Uitsig oor Goryeong

 

 

 

 

 

 

 

DSCF6422

DSCF2668

Die bekende ry koninklike grafte

 

 

 

 

 

 

 

DSCF6428

DSCF2675

Anderkant die grafte stap mens al langs ‘n bedekte voetpad wat jou weer na die dorp lei

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSCF6391

DSCF2578

My troeteldiere 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

DSCF6411

Graf 44 waarvan die replika gemaak is. Dit lyk nie so groot nie, maar het ‘n omtrek van 27m

DSCF6413

DSCF2637

Hierdie is binne die replika en hier kan mens die uitleg volgens hierargie duidelik sien.

11 Responses to “Goryeong en sy eindelose grafheuwels”


  1. April 23, 2009 om 10:30 nm

    Hellloooooooooooo hier is lewe!!! Die lente het gekom!!!

    Sommige plekke hier lyk of dit in my gunsteling Irene dorpie lê, veral die met die voetpaadjies!!

    Baie lekker om saam met julle deur Korea te reis…

    Pragtige foto’s van jou troeteldiere, jy mag maar!!! 😉

  2. April 24, 2009 om 2:32 vm

    Daar is ‘n groot verskil tussen lente en somer, lyk meer soos winter en somer. Pragtige foto’s. Wat’s daai troeteldiere se naam en hoe het julle getrain om so sonder leiband te vlieg.

  3. April 24, 2009 om 7:13 nm

    Lyk vir my amper soos herfs en somer!!! Pragtige foto’s Kaalbas, ek meet Kaalvoet!

  4. April 24, 2009 om 8:54 nm

    Natuurlik is hier lewe Wipstes! Ek het net bietjie gechill die laaste ruk, jy weet mos!

    Sandra, daar is ‘n ongelooflike verskil tussen die 4 seisoene. Die troeteldier links is “Stix” en regs is “Fluffy” 😉

    Haai Pikkie, maar jy is stout so op ‘n Vrydag! 😆

    Die lente is maar vaal en dis eintlik net die kersiebloeisels wat die plek na iets laat lyk. Die grassies en bome sukkel maar oral om groen te word.

  5. April 27, 2009 om 12:47 vm

    Dit voel amper uit plek, hierdie mensgemaakte heuwels. En dan tog weer lyk dit asof dit presies net daar hoort.

  6. Mei 2, 2009 om 11:32 nm

    My heel favouritste is die wit daisies! Dit is poskaart mooi.

  7. Mei 4, 2009 om 6:15 vm

    Ek’s bly jy kon ook gaan. Nogal baie lekker vir my gewees. Die foto’s bring die kontras tussen die seisoene baie goed uit. Ek hou van jou gedierte-vriende. Eet jy hulle ook soms…?

  8. Mei 4, 2009 om 8:40 nm

    Moet jou nie laf hou nie Bib! Jy’s die een wat allerhande goggas eet! 😯

  9. Mei 5, 2009 om 12:26 nm

    Hi kaalvoet, dis rerig amazing hoe elke dorp on korea iets het om te wys, en elke plekkie het sy skat. Dis baie mooi foto’s ( en ja ek lewe ook weer baie dankie vir die comment op my blog)

  10. Mei 5, 2009 om 2:15 nm

    Mocka!!!! Ek het al gedink jy’t van die aardbol af verdwyn! Moet nou nie so skaars wees nie ne 😉


Lewer kommentaar

Kalender

April 2009
M D W T V S S
« Mar   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Wie’s hier…

counter

Van waar gehasie?

Waar is wat?

Waarvan julle hou

Flickr Kiekies

waarnatoe volgende...

  • Geen

Blog Statistieke

  • 44,631 houe
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Bladsye


