10
Sep
09

Een woord (tag) vir twee

Wip en Girly het my getag om hulle in slegs een woord te beskryf.

Wel, ek ken nog nie regtig vir Girl lank en goed genoeg nie, maar ek het reeds vir haar gese ek dink sy’s ‘n treat.

Oor Wip moes ek egter lank gaan dink, want ek dink nie daar is net een woord om haar mee te beskryf nie…op die stadium wil my kop net nie werk om nuwes uit te dink nie!

Ek het egter besluit op palet. Ek sal sekerlik moet verduidelik…Wel, ‘n palet bevat al die kleure wat nodig is om ‘n meestersuk van te maak en vir my verteenwoordig elke kleur iets anders en moois. Rooi – jou goeie hart en die onbaatsugtige liefde vir ander, Geel – die sonskyn wat jy in my lewe sit met jou lag, Blou- (verseker nie kalm nie) jou wilskrag.

Jy’s ‘n juweel vriendin!

Nou tag ek die wat wil en die volgende mense, maar julle hoef nie ‘n inskrywing te doen nie, kom plak dit sommer in die comments…

Vlam, Wip, Bib, Sonkind, BB en Rosa :mrgreen:

21 Responses to “Een woord (tag) vir twee”


  1. September 10, 2009 om 8:51 nm

    En nou? As jy so vinnig die hasepad gevat het daar by my? 😆

    Dankie virrie huiswerk! Ek het dit vandag nodig.

  2. September 10, 2009 om 8:54 nm

    Kaalvoet – as ek nou ‘n man was, dan sou ek jou beskryf het as SEXY 😆

    Maar by die gebrek aan die regte ‘tools’, sal ek die volgende woord vir jou kies: UNIEK

  3. September 10, 2009 om 8:55 nm

    Anyway, ek hoef ook nie lank oor jou te dink nie! Net een woord:

    INTERESSANT

  4. September 10, 2009 om 9:34 nm

    Jammer vir die spam, maar as ek moeite gaan doen soek ek lesers. Lees meer oor Suid-Afrika se tweede satelliet, SumbandilaSat, se lansering op die 15 September op my blog. Elke dag tot die lansering sal daar ‘n satelliet-verwante inskrywing wees.

  5. 9 BB
    September 10, 2009 om 10:01 nm

    Og! Toe seg ek alles en niks wys 🙄

  6. September 10, 2009 om 10:02 nm

    Agge nee Beeps…probeer maar weer 😉

  7. 11 BB
    September 10, 2009 om 10:10 nm

    Wat ek wou seg: Die meeste b(l)oggers se blogs se name is so ‘n perfect beskrywing van hulle self, die eerie! En joune laat my jou so picture: ‘n Meisiekind wat kaalvoet deur die reën, wind en soms selfs ‘n donderstorm sal dartel, laggend en giggelend, ‘cause it’s ‘only’ water afterall, knowing that the sun WILL shine again. And when she wants to cry, she’ll much rather do it standing in the rain of by gebrek daaraan in die stort – want as dit reën sien mens die trane nie… nê “Kaalvoetinireën”? 😉

  8. September 10, 2009 om 11:41 nm

    Nee man, ek het genoeg huiswerk!!! En hoe gaan ek myself nou tot EEN woord beperk? Ai…

  9. September 10, 2009 om 11:54 nm

    Ek sou jou beskryf as: Avontuurlustig

    beslis jy is die ultimate explorer 🙂

  10. September 11, 2009 om 1:11 nm

    Hi (((Voetjies)))

    Baie dankie – mmmm ek hou van palet. Ja, ek en jy maak ‘n “mean team” as ons tot sonsopkoms lag en grap! Ons het al lekker memories bymekaar gemaak 😉

    Ek werk aan jou een-woord inskrywing en dit sal deur die dag verskyn!! Die brein werk op “reserve” en teen half sterkte. 😉

  11. September 16, 2009 om 4:16 nm

    Wanneer kan ons jou kom vrae vra? 😕


Lewer kommentaar

Kalender

September 2009
M D W T V S S
« Aug   Okt »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Wie’s hier…

counter

Van waar gehasie?

Waar is wat?

Flickr Kiekies

waarnatoe volgende...

  • Geen

Blog Statistieke

  • 44,533 houe
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Bladsye


