01
Nov
09

Die natuur, soms onnatuurlik mooi

 

DSCF9438

Ek was die afgelope naweek na berg Gayasan (so 2ure van my af) om na die pragtige herfskleure te gaan kyk. Gayasan is ook een van Korea se nasionale parke, maar is heelwat kleiner as die ander.

 

 

 

DSCF9187

DSCF9217

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSCF9218

DSCF9191

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSCF9314

DSCF9341

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Die hele Korea is besig om in ‘n towerpalet te verander met die helderste geel en oranje kleure en spatsels rooi wat jou aandag dadelik trek. Stil waterstrome en die dooie blare wat saggies neerreen as die koel windjie waai. Voorwaar iets wat die batterye weer bietjie laai en die siel sommer nuwe krag gee.

 

 

 

DSCF9202

DSCF9446

 

 

 

 

 

 

 

 

DSCF9222

DSCF9240

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSCF9237

DSCF9296

 

 

 

 

 

 

 

 

Daar is eintlik nie eers woorde om hierdie pragtige verskynsel te beskryf nie en ek kan maar net probeer om julle ‘n idee te gee met my foto’s. Die kleure is net doodeenvoudig ongelooflik en lyk soms onnatuurlik, so asof iemand oral plastiekblare “geplant” het.

 

 

 

DSCF9256

DSCF9286

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSCF9316

DSCF9301

 

 

 

 

 

 

 

 

DSCF9309

DSCF9312

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wel, met die herfs nou in volle swang en met die laaste bome wat nog verkleur sidder ek om net aan die winter te dink wat voorle. Ek sou kon doen daarsonder, die herfs is mos koud genoeg en die winter is boonop lelik ook, behalwe as jy in die Kaap bly!

 

 

 

DSCF9392

DSCF9475

 

 

 

 

 

 

 

 

DSCF9398

DSCF9458

26 Responses to “Die natuur, soms onnatuurlik mooi”


  1. November 2, 2009 om 12:03 vm

    Wow! Dis pragtig! En dis waar wat jy se: die kleure lyk dikwels onnatuurlik helder. Dis iets om te beleef hier in Korea en verseker my gunsteling seisoen. Die kleure is eintlik so helder en varierend dat mens dit nie tot reg kan laat kom in foto’s nie. Die foto’s is nogtans baie mooi en beeld uit hoe pragtig dit tans hier lyk.

  2. 2 Mefri
    November 2, 2009 om 1:56 vm

    Kaalvoetjies, dit is asem-snak-betowerend-mooi, ek verkyk my aan die ontploffing van kleur. Die laaste foto met die geel blare is vir my besonder mooi, dit lyk soos ‘n natuurlike blommerangskikking. Ek het gans te lanklaas by jou gekuier. O, en daardie oranje een wat soos yslike krisant lyk….sjoe, ek wens ek kan dit self met my eie oë sien.

  3. November 2, 2009 om 2:59 vm

    Jy weet, as iemand wat eintlik net Afrika se mooi ken, is hierdie nou die tipiese puzzle-boks prentjies.(Soos Nikita my nou die dag reggehelp het!) Dit lyk net onwerklik, so asof dit net in ‘n kamma-kamma wereld kan bestaan. Jy’s bevoorreg om dit eerstehands te sien! 😉

  4. November 2, 2009 om 9:29 vm

    sjoe, dis baie mooi, ek wens ek kon die foto’s groter sien.

  5. 9 Thea
    November 2, 2009 om 2:36 nm

    Dit is ongelooflik mooi!

  6. November 2, 2009 om 4:22 nm

    Pragtige foto’s. Ek mis herfs.

  7. November 2, 2009 om 4:28 nm

    Goeie foto’s. Regtig iets om te beleef. In my studentejare op Stellenbosch was dit ook altyd herfs wat die mooiste tyd was.

  8. 13 rianabrand
    November 3, 2009 om 4:36 vm

    Oooh ek is skoon jaloers op jou mooi herfsfoto’s – dit is wat ek die meeste geniet – fietse in die bos terwyl die blare langsaam na benede gaan met elke windteug….my liewe Leffe man is al so moeg om stil te hou dat ek bome kan afneem…dat ek nou myself 2 keer bedink voor ek foto’s van bome neem…maar dit bly mooi. Baie dankie vir die deel van jou wereld se bome met my…ek sal maar elke keer kom inloer as ek na die kleure verlang. Dankie hoor. xxx

  9. November 3, 2009 om 6:46 nm

    Liewe genugtig dis darem mooi! Ek het nou al dop gehou en hier in my omgewing is die wisseling nie so kleurvol nie. Daar is so bietjie oranje en rooi en dan bruin maar nie so prominent nie.

  10. November 3, 2009 om 8:24 nm

    Herfs (en jou kiekeis) is mooi…. maar niks beat somer nie.

  11. November 3, 2009 om 9:22 nm

    Dit maak my liries. Gedurig terwyl ek stap na my klasse of kantoor toe, dat steek af vas — heeltemal bedwelm met nog ‘n toneel vol uitspattige rooie, gele, oranjes… Ek is bevoreg om op ‘n kampus te werk wat in die “Green Belt” is, so ek werk letterlik aan die voet van ‘n berg, en vergaap my byna aan die natuurskoon.

  12. November 9, 2009 om 5:36 nm

    Wow! Rerig pragtig – wens ek kon dit ook self beleef.

  13. November 10, 2009 om 3:41 nm

    Voetjies dit is asemrowend mooi en jy het dit picture perfect vasgevang.

  14. November 19, 2009 om 12:09 vm

    Voeterjasie!!! Dis AMAZING!!! Dit lyk kompleet soos ons Farmville boompies! Hulle moes by jou gekrip het! 😆

  15. November 19, 2009 om 5:59 vm

    Kaalvoet,

    Kom pik ‘n traantjie. Kom wip ‘n woordjie. Kom se koebaai.

    http://delliesedinge.wordpress.com/2009/11/18/dont-cry-because-its-over/

  16. November 19, 2009 om 7:23 nm

    Soos altyd stunning fotos en jy gee mens regtig ‘n geoie idee van hoe dit daar lyl. Nooit gedink dit is so ‘n mooi plek nie.

  17. Desember 21, 2009 om 9:35 nm

    Sjoe! Die kleure is en bly darem mooi gedurende herfs. Somer is mooi, maar Herfs is mooier, die beste, herfs gaan deur transformasies wat jy nie in Somer/Lente kry nie en dit maak my gunsteling seisoen.


Lewer kommentaar

Kalender

November 2009
M D W T V S S
« Okt   Des »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Wie’s hier…

counter

Van waar gehasie?

Waar is wat?

Flickr Kiekies

DSCF1460

DSCF1458

Yeosu 3 Okt 253

Yeosu 3 Okt 251

More Photos

waarnatoe volgende...

  • Geen

Blog Statistieke

  • 44,299 houe
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Bladsye


